1 mai 2009

CNP orange

Cnp-uri nefolosite pentru activarea minutelor la orange 1 mai 2009 !

1900413197123
1881102256144
1890720016132
1930602104863

(Au fost folosite de alti vizitatori ai nostri?? atunci adauga in lista ta de mess id-ul : forex_cnp si noi o sa-ti dam cnp nefolosit gratis)

26 de comentarii:

  1. Am nevoie de un cnp, iar idul de mess am incercat sa il bag si imi da eroare:| cnp'urile afisate zice ca au fost folosite....am nevoie de un cnp urgent...multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  2. imi trebuie si mie un cnp,va rog!va multumesc anticipat. ana_acad

    RăspundeţiȘtergere
  3. vreau un cnp urgent de repede va rog frumos am bagat id ala si nu imi da acc id meu :andi_mosoianu

    RăspundeţiȘtergere
  4. as dori un cnp dak se poate id-ul dat nu pot sa il introduc in lista pt k imi da error id-ul meu e cengher_raul va rog dati-mi un cnp nefolosit

    RăspundeţiȘtergere
  5. vreau un cnp urrgentt va roogg:((( toate cnp'urile sunt folosite:(:| ....iar id'ul nu merge:| imi da eroare:| id meu este alexya_niebuna va rog datsimi un cnpp plzzz

    RăspundeţiȘtergere
  6. asi dori si eu 2 cnp.va rog frum.incerc sa va adaug in lista dar nu merge imi da eroare........ast meil p ad.aledariusgheo@yahoo.com.va multumesc aqm ast.

    RăspundeţiȘtergere
  7. vreau si yo un cnp pe id nyko_94_sv.......plizzzzzzzzzz

    RăspundeţiȘtergere
  8. amsi eu nevoie de un cnp nefolosit!Va rog mult

    RăspundeţiȘtergere
  9. am nevoie de un cnp va rog frumoss id: dumitriuzsolt

    RăspundeţiȘtergere
  10. vreau si eu 2 cnp acum daca se poate

    RăspundeţiȘtergere
  11. puneti cnp noi plisss k am nevoie :((:((

    RăspundeţiȘtergere
  12. vreau si eu un cnp mil puteti primite la adresa de mes sme.adryan20

    RăspundeţiȘtergere
  13. va rog trimitetimi 2 cnp nefolosit va rog danutz_vladutz09 prin adresa de mess

    RăspundeţiȘtergere
  14. sami bag pula in voi de catei cu cnp voastre care nu merg

    RăspundeţiȘtergere
  15. pnm....cand ati bagat ultimul cnp...ap toate leam incercat si nici unu nu mere....dk are cnv un cnp...pls ad id andra_sweety_a...sau dk stiti un said mai bun...ad pls pls pls:D:*...ms:D

    RăspundeţiȘtergere
  16. vreau si io un cnp urgent la adykiss_91 te rog mult

    RăspundeţiȘtergere
  17. am nevoie de un cnp urgent.. am incercat sa bag id`ul dar imi da eroare.. va rog am nevoie urgent dak ma puteti ajuta blondy.chocolatte :*:* msk >:D<

    RăspundeţiȘtergere
  18. vreau si eu un CNP :(, neaparat! Va rog datimi accept la ID de mess ,c am nevoie urgent :(:(:(:(:(:.......

    RăspundeţiȘtergere
  19. da super chiar aveam nevoie de un cnp

    RăspundeţiȘtergere
  20. am nevoie de un CNP urgent........ am incercat aproape toate dar sunt folosite imi trimiteti unu pe id dany_danyela46

    RăspundeţiȘtergere
  21. cine face un bine am deie si mie un cnp va roggggggggggggggggg pe aidiu ata vass.levente va roggg :P

    RăspundeţiȘtergere
  22. un cnp urgent !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  23. asi dori si eu un cnp,urgenttt va rog....

    RăspundeţiȘtergere
  24. asi dori si eu un cnp,urgenttt va rog....
    ID-ul de mess ii:
    gsm_badboy

    RăspundeţiȘtergere